Unatoč tekućim raspravama i kampanji za povlačenje zabrane ICE-a do 2030. godine, opadajuća potražnja za ICE-om omogućit će prelazak na EV do 2028. godine, prema novim istraživanjima.
Prodaja novih benzinskih i dizelskih automobila mogla bi nestati prije vladinog cilja za 2030. godinu zbog sve manje potražnje vozača, sugerira novo – i sporno – istraživanje.
Prema neovisnoj organizaciji za istraživanje prometa New AutoMotive, potrošači će učinkovito okončati prodaju benzinskih i dizelskih automobila 2028./2029., na temelju trenutne putanje. To je prije roka 2030.g., nakon kojeg će biti dopuštena samo električna vozila i hibridi koji mogu prijeći “značajnu udaljenost” u načinu rada s nultom emisijom.
New AutoMotive priopćio je da su najnoviji podaci iz broja električnih automobila pokazali da su registracije benzinskih automobila izgubile 8 postotnih bodova tržišnog udjela u srpnju jer su registracije električnih automobila porasle za 90%. Time se nastavlja dugogodišnji pad popularnosti benzinaca od 2019., kada su činili 65% svih novih automobila. Registracije dizelskih automobila pale su s vrhunca od 50% u 2016.
Istraživači su dodali da su konkurentni ugovori o leasingu električnih automobila vjerojatno doveli do skoka registracija električnih automobila od c.90% u srpnju. Dostupnost punjenja također se brzo poboljšava; Podaci Zapmapa pokazuju da se broj stanica za ultrabrzo punjenje gotovo udvostručio u 12 mjeseci do srpnja 2023. Ovi razvoji događaja vjerojatno su razlog rastuće želje potrošača da prijeđu na električnu energiju, pri čemu 54% vozača sada kaže da razmišlja o prijelazu na električnu energiju, prema najnovijem EY-ovom Mobility Consumer Indexu.
Istraživanje je objavljeno nakon što su novi podaci pokazali da je u srpnju svakih 60 sekundi registrirano jedno električno vozilo. Prema Udruženju proizvođača i trgovaca motorima, više od 23.000 registrirano je prošlog mjeseca – što je povećanje od 87,9% u usporedbi s istim razdobljem prošle godine.
Unatoč oporavku tržišta automobila, prodaja benzinskih automobila i dalje je u dugoročnom padu i još uvijek je otprilike polovica svog vrhunca prije pandemije.