Postoje brojne prilike za tvrtke svih vrsta da se uključe u industriju brzog DC punjenja električnih automobila.
Postavljanjem istosmjernih stanica za punjenje u vašem prostoru, možete se staviti na karte lokacija za punjenje električnih vozila što može otključati niz pogodnosti.
Navest ćemo 3 prednosti stavljanja vašeg poslovanja na kartu brzog punjenja:
- Povećanje online vidljivosti i dosezanje većeg broja potencijalnih kupaca.
- Poticanje vozača električnih vozila da koriste vaše poslovanje kao odredište za punjenje, uključujući trošenje više vremena i novca dok su na licu mjesta.
- Proširenje svijesti o vašem brendu, poboljšanje imidža vašeg brenda kroz ekološki osviještene poslovne odluke i korištenje DC stanica za punjenje u marketinške svrhe.
Kako potreba za infrastrukturom za brzo punjenje nudi nove mogućnosti
Rastuća popularnost brzog punjenja istosmjernom strujom nastavlja poticati usvajanje električnih vozila, što je neophodan korak u borbi protiv klimatskih promjena, no jeste li ikada razmišljali o tome da mnogim tvrtkama pruža novu priliku za širenje prisutnosti robne marke i povećanje baze kupaca?
Infrastruktura za punjenje istosmjernom strujom pomaže u borbi protiv strahova vozača – uključujući zabrinutost zbog dometa i zabrinutost zbog dugog vremena punjenja – iz dva razloga: prvo, jer njezin mali otisak omogućuje instaliranje stanica za punjenje istosmjernom strujom na raznim lokacijama, i drugo, zato što stanice za punjenje istosmjernom strujom može napuniti prosječni EV za samo 17-52 minute, što je nešto što vozači žele – a također su i više nego spremni platiti.
U početku može biti nejasno kako nešto što posebno koristi vozačima električnih vozila može koristiti i poslu koji nije tradicionalno povezan s industrijom mobilnosti – na primjer: restorani, trgovački centri, supermarketi, hoteli ili kafići. Ipak, ako te tvrtke imaju parkiralište, mogu imati ogromne koristi od ulaganja u rješenja za brzo punjenje istosmjernom strujom.
Zašto je važno istaknuti se na aplikacijama karte s brzim punjenjem istosmjerne struje?
Danas se većina tvrtki, velikih i malih, natječe da budu viđene na internetu, često u izravnoj konkurenciji jedna drugoj, i nije ni čudo. Google, vodeća svjetska tražilica, izvještava da 88% ljudi koji provode ‘lokalno pretraživanje’ putem Google Maps-a posjeti jedno od navedenih mjesta unutar tjedna. Kartografske aplikacije su daleko više od navigacije; također igraju ključnu ulogu u utjecanju na odluke potrošača.
Tradicionalno, poduzeće koje se nada da će doprijeti do korisnika aplikacije mape moralo bi primijeniti SEO tehnike kako bi svoj unos poguralo na više mjesto u rezultatima pretraživanja. S istosmjernim punjenjem, međutim, pojavljuje se jedinstvena prilika za još veću vidljivost.
Instaliranjem infrastrukture za brzo punjenje istosmjernom strujom u vašim prostorijama – posebno u regiji s nekoliko trenutačno instaliranih – možete privući više pozornosti na karti nego ikad prije. Vozači električnih vozila kojima je potrebno punjenje u pokretu sada će moći pronaći vašu tvrtku traženjem brzih punjača u blizini, putem konvencionalnih aplikacija za karte (Google, Apple) i aplikacija specifičnih za električna vozila.
U svijetu u kojem su električna vozila budućnost prijevoza, stavljanje vašeg poslovanja na kartu brzog punjenja danas može se isplatiti sutra.
Može li moja tvrtka imati koristi od brzog punjenja istosmjernom strujom?
Prije nego što raščlanimo osnovne prednosti i načine stavljanja poslovanja na kartu, vrijedi se podsjetiti da industrija brzog punjenja istosmjernom strujom nije, poput benzinaca i dizela, ekskluzivni klub iz kojeg je nama ostalima zabranjen pristup.
Umjesto toga, budući da se DC infrastruktura za punjenje može postaviti na različitim lokacijama – od autocesta i glavnih javnih cesta, do komercijalnih i poslovnih parkirališta i oko gradova – mnoge tvrtke mogu se uključiti.
Infrastrukturna industrija brzog punjenja istosmjernom strujom već je izrazito unosna, ali će to postati još više u nadolazećem desetljeću. Sljedećih nekoliko godina stoga će vjerojatno označiti ulaznu točku mnoštva netradicionalnih poduzeća u industriju punjenja električnih vozila.
Za fizičke tvrtke koje se nadaju staviti svoje ime na kartu, suradnja s ključnim igračima kao što su CPO (operateri punjačih točaka) i EMSP (pružatelji usluga e-mobilnosti) pokazat će se ključnom. Ovo su subjekti sa resursima i znanjem kako: postaviti DC stanice za punjenje u vašim prostorijama; upravljati i održavati strojeve; a u nekim slučajevima vam čak može pomoći u financiranju projekta. Otvorene su vam različite pristupačne strategije ulaganja, uključujući naplatu kao uslugu (CaaS).
3 razloga zašto biti na karti brzog punjenja istosmjernom strujom može izravno koristiti vašem poslovanju
Prilično je razumljivo zašto proizvođači i menadžeri električne mobilnosti – tj. CPO-ovi, EMSP-ovi, proizvođači originalne opreme (OEM-i) – žele vidjeti više instaliranih brzih punjača istosmjerne struje. Što više stanica za brzo punjenje instaliraju na većem rasponu prikladnih i dostupnih lokacija, veća je prisutnost njihove robne marke i više novca zarađuju od sesija punjenja.
Nasuprot tome, partnerske tvrtke s fizičkim lokacijama vjerojatno neće uvijek dobiti smanjenje naknada za naplatu sesija, jer je često manja vjerojatnost da će postati vlasnici postaja zbog visokih početnih troškova ulaganja. Ali to ne znači da ne mogu imati koristi. Zapravo, prednosti korištenja karata s brzim punjenjem su trostruke. Pogledajmo.
Prednost karte punjenja 1: Poboljšana vidljivost i online doseg
Kupci električnih vozila uvelike se oslanjaju na aplikacije za pametne telefone kako bi locirali stanice za brzo punjenje dok su vani. Ovi kupci traže prikladno mjesto za parkiranje, priključivanje i provedu neko vrijeme dok čekaju da završi njihova sesija brzog punjenja. Uz DC punjač priključen na vašu tvrtku, vaši podaci iznenada postaju vidljivi čitavom nizu vozača električnih vozila koji žive u blizini ili prolaze i navigiraju putem svojih aplikacija.
Jednostavnije rečeno, brzi punjač za EV u vašim prostorijama pomaže vam da dođete do potpuno nove grupe potencijalnih kupaca, koji dokazano imaju stabilniju financijsku pozadinu s većim raspoloživim prihodom za potrošnju u prosjeku i koji su spremni platiti premiju za dostupno brzo punjenje bez muke.
Što su online karte za električna vozila i platforme za punjenje električnih vozila i kako funkcioniraju?
Aplikacije za punjenje električnih vozila ono su što vozači električnih vozila koriste kako bi pronašli pravu stanicu za brzo punjenje, na pravoj lokaciji i u pravo vrijeme za praktično i brzo punjenje svojih vozila.
Ove aplikacije dolaze u različitim oblicima:
Kartografske aplikacije specifične za EV pomažu vozačima EV-a da pronađu stanice za brzo punjenje i izgrade rutu na temelju toga koliko daleko njihovo vozilo može prijeći prije nego što se treba napuniti. Često su to EMSP aplikacije za pretplatu koje olakšavaju jednostavno plaćanje preko niza mreža za punjenje i pomažu vozačima električnih vozila pronaći stanice za punjenje kompatibilne s njihovom pretplatom ili planom plaćanja.
Navigacijske aplikacije za punjenje u vozilu ugrađene su u nadzornu ploču vozila kako bi pomogle vozaču da locira stanicu za punjenje gdje god se trenutno nalazio dok vozi.
Generičke aplikacije za karte (kao što su Google Maps, Apple Maps ili Waze) nisu specifične za EV i stoga ne integriraju načine plaćanja, ali pomažu vozačima EV-a u navigaciji kroz sve različite opcije brzog punjenja u njihovoj lokaciji i duž njihove rute.
Generičke navigacijske aplikacije nedvojbeno su najkorisnije za prosječnu tvrtku, budući da nisu ograničene mrežama za naplatu ili robnim markama i stoga imaju potencijal dosegnuti najširi mogući krug kupaca električnih vozila.
Kako navesti svoju tvrtku na aplikacijama za navigaciju i punjenje za EV
Kao što je gore opisano, aplikacije za navigaciju i punjenje specifične za EV dolaze u mnogo različitih oblika, pa je razumljivo da se tvrtke mogu osjećati pomalo izgubljeno kada žele da njihova lokacija bude navedena.
Dakle, raščlanimo to.
Ako odaberete DC strategiju ulaganja u brzo punjenje koja povezuje vaše poslovanje s CPO-om i/ili EMSP-om, tada će ti subjekti proaktivno registrirati vašu poslovnu lokaciju i podatke na svojim aplikacijama kada instaliraju vašu infrastrukturu za punjenje. U njihovom je najboljem interesu da to učine, budući da uvrštavanje vaše tvrtke pomaže privući kupce prema njihovim novoinstaliranim punjačima.
Nepovezane aplikacije za karte specifične za EV, s druge strane, neće nužno znati uključiti vas u svoje baze podataka. Iako mnoge od tih tvrtki nastoje redovito ažurirati svoje karte s novim lokacijama za punjenje – crpeći ove informacije iz javno dostupnih izvora – možete ubrzati postupak izravnim kontaktom s aplikacijama. Pružite im sve informacije koje želite na popisu, uključujući:
- Koju vrstu stanica za brzo punjenje istosmjernom strujom imate na licu mjesta
- Koliko ovih punjača imate
- Imate li druge mogućnosti punjenja (tj. AC sporo punjenje) na raspolaganju
- Radno vrijeme vaše tvrtke
- Nekoliko redaka o tome što vaša tvrtka nudi
- Vaša točna adresa
Preuzimanjem odgovornosti za uvrštavanje vaše tvrtke na ove aplikacije osiguravate da su informacije predstavljene vozačima električnih vozila i potencijalnim kupcima ažurne i što točnije.
Kako navesti svoju tvrtku na aplikacijama kao što su Google, Apple i Waze
Google Maps, Apple Maps i Waze navigacijske su aplikacije koje korisnici koriste za traženje i pronalaženje lokacija, a zatim navigiraju do njih različitim sredstvima. Svaki dan preko 1 milijarde kilometara cesta prijeđe se korištenjem Google Maps navigacije u više od 220 zemalja diljem svijeta .
Odnedavno Google Maps, Apple Maps i Waze imaju sve integrirane lokacije za punjenje električnih vozila kako bi pomogli vozačima električnih vozila da lakše pronađu stanice za punjenje.
Kao takve, ove mrežne karte posebno su korisni alati za tvrtke koje žele poboljšati svoju online prisutnost putem brzog punjenja istosmjernom strujom. Predstavnik Googlea jednom je ustvrdio da se čak 46% Google upita temelji na lokaciji, što znači da korisnici traže rješenje za svoj problem u blizini ili postavljaju upite gotovo polovicu vremena.
Ove su navigacijske aplikacije najpopularnije digitalne karte na svijetu i kao takve biti navedene na njima ključno je za uspjeh fizičkih tvrtki. Uostalom, koliko ste često koristili jedan od ovih da biste pronašli restoran, trgovinu ili frizerski salon u svojoj blizini?
Popis objekata za brzo punjenje istosmjernom strujom vaše tvrtke na ovim mrežnim kartama stvara još širu mrežu, povećavajući vašu mrežnu vidljivost i doseg na potencijalno globalnoj razini.
Dok sve karte aktivno traže nove poslovne podatke za popis. Dakle, nakon što su vaši DC punjači instalirani, ne bi trebalo proći predugo prije nego što se njihova prisutnost primijeti na mreži. Međutim, ne morate čekati da budete uključeni i možete izvršiti potpunu kontrolu nad svojom online prisutnošću okrenutom prema klijentima u ovim aplikacijama.
Kako dodati svoju stanicu za punjenje EV na Google Maps
Kako biste svoju javno dostupnu infrastrukturu za punjenje električnih vozila dodali na Google Maps, morate se registrirati za besplatni Google Business Profile i ispuniti svoje podatke prema potrebi. Da biste dodali DC stanicu za brzo punjenje na svoj novi poslovni profil, morate slijediti ove kratke korake:
- Prijavite se na svoj Google račun putem aplikacije Google karte
- Odaberite “Dodaj mjesto”
- Na padajućem izborniku kategorija odaberite “EV stanica za punjenje”.
- Ispunite obrazac sa što detaljnijim informacijama o punjaču, uključujući fotografije, broj telefona (NAP) i radno vrijeme
Kako dodati svoju stanicu za punjenje EV na Apple Maps i Waze
Proces registracije vaših DC stanica za brzo punjenje na Apple Maps ili Waze gotovo je isti.
Prednosti uvrštavanja na popis na karti za EV i opću navigaciju
Ako se pitate na kojoj biste vrsti aplikacije za karte električnih vozila trebali navesti nove brze punjače za istosmjernu struju svoje tvrtke, odgovor je najvjerojatnije: kombinacija svih njih.
Različiti kupci električnih vozila koristit će različite navigacijske aplikacije ovisno o preferencijama, stilu putovanja (na primjer, lokalno ili međunarodno) i pogodnostima. Postavljanjem svoje tvrtke i njenih novih DC punjača na niz generičkih i specifičnih aplikacija za EV koje su popularne u vašem području, bacate najširu moguću mrežu, čime eksponencijalno povećavate svoju online vidljivost.
Prednost karte punjenja 2: Destinacijsko punjenje
Destinacijsko punjenje je ekskluzivan fenomen za punjenje električnih vozila, pri čemu vozači pune svoja vozila na stanicama za punjenje koje se nalaze na željenom odredištu. Drugim riječima, umjesto punjenja na putu – kao što moraju vozači ICE vozila – mogu se napuniti jednom kada stignu tamo gdje idu.
Naše istraživanje pokazuje da vozači električnih vozila aktivno žele vidjeti više istosmjernih brzih punjača na lokacijama popularnih destinacija kao što su restorani, hoteli, lanci brze hrane, sportski objekti, parkirališta, trgovački centri i supermarketi. Ne samo da je odredišno punjenje prikladno za vozača EV-a – koji može posjećivati razne trgovine i tvrtke dok svoje vozilo puni gorivom – nego je također korisno za odredišno poslovanje, sada privlačnije kupcima EV-a zahvaljujući usluzi punjenja koju nudi.
Praktičnost je ključni pokretač privlačenja novih kupaca u većem broju korištenjem mapa brzog punjenja istosmjernom strujom. Vozači električnih vozila cijene mogućnost ponovnog punjenja dok obavljaju zadatke, obavljaju kućne poslove ili uživaju, umjesto da besposleno stoje čekajući da završi sesija punjenja. Ova vrijednost ima širok raspon posljedica za vaše poslovanje.
Ne samo da se dostupnost ekološki prihvatljivog brzog punjenja dobro odražava na vas, već može i potaknuti kupca EV-a da provede dulje na mjestu nego što bi bio da ne puni svoje vozilo. Kao rezultat toga, mogli bi dulje istraživati vašu ponudu, a velika je vjerojatnost da će potrošiti više novca dok su već kod toga.
Prednost karte punjenja 3: Mogućnosti brendiranja i odnosa s javnošću
Osim eksponencijalnog povećanja vaše prisutnosti na mreži i iskorištavanja fenomena odredišnog punjenja, stavljanje vaše tvrtke na kartu brzog punjenja DC-a također vam otvara nekoliko novih prilika za brendiranje i PR.
Prilika da se izdvojite iz gomile
U usporedbi sa svojim parnjakom koji se sporo puni, DC brzi punjači imaju veću površinu, s puno prostora za označavanje na jedinicama i u blizini njih. Već veliki i impresivnog izgleda, brzi punjači istosmjerne struje mogu se ukrasiti robnom markom vaše tvrtke kako bi se vozačima električnih vozila impresioniralo povezanost između vaše tvrtke i ove vrhunske usluge punjenja.
Pozicioniranje vašeg poslovanja kao ekološki osviještenog brenda
Potrošači su sve više zabrinuti za okoliš i sve su svjesniji utjecaja koje njihove odluke o kupnji imaju na okoliš. Etika robne marke sada je jedna od središnjih briga potrošača, za koje je vjerojatnije da će se angažirati uz marku ako vjeruju da je njihova etika usklađena.
Stavljanje vašeg poslovanja na kartu punjenja električnih vozila ponudom brzog punjenja istosmjernom strujom na licu mjesta pozicionira vaš brend kao ekološki osviješten: vidite u kojem smjeru ide svijet transporta i spremni ste pomoći u olakšavanju ovog prijelaza. Čineći to, možete otkriti da se korisnici osjećaju više usklađenima s vašim vrijednostima i stoga je vjerojatnije da će posjetiti vašu lokaciju, stupiti u interakciju s vašom ponudom i preporučiti vas prijateljima.
Međutim, imajte na umu da dodavanje infrastrukture za punjenje nije dovoljno da samo po sebi postavite svoje poslovanje kao zeleno poslovanje. Potrošači su svjesni ‘greenwashinga’ i imaju pristup svim informacijama koje su im potrebne kako bi utvrdili je li posao doista održiv ili ne. DC stanica za punjenje je fantastičan način da se privuku ekološki osviješteni kupci, ali njihovo zadržavanje zahtijeva istinski prijelaz na ekološki prihvatljiv poslovni model.
Širenje karte brzog punjenja električnih vozila na neistražena područja
Svaki put kad se novo poduzeće uključi u infrastrukturu za brzo punjenje istosmjernom strujom i stavi se na kartu punjenja električnih vozila, globalna mreža rješenja za brzo punjenje postaje samo malo veća. Postupno, fizička poduzeća mogu pomoći u uvođenju ove infrastrukture na mjesta na kojima nikada prije nije bila.
Ovisno o vašoj lokaciji, na primjer, možda ćete moći ponuditi jednu od rijetkih stanica za brzo punjenje istosmjernom strujom km uokolo. Svoju robnu marku dovodite u poziciju u kojoj nema konkurencije, čime učvršćujete svoje poslovanje kao ključnog ranog pružatelja usluge visoke potražnje u vašem području.
Teoretski, kako se infrastruktura za brzo punjenje istosmjernom strujom uvodi u potpuno nova područja, prihvaćanje električnih vozila za lokalno stanovništvo postaje pristupačnije i praktičnije, kupuje se više električnih vozila, a broj vaših potencijalnih kupaca raste.