Natrijev ion se pojavljuje kao ključna baterijska tehnologija sa značajnim prednostima u pogledu troškova, sigurnosti i održivosti.
Električno vozilo koje pokreću natrijeve ionske baterije (NIB) predstavljeno je prošli tjedan na Drugoj kineskoj nacionalnoj konferenciji o Na-ionskim baterijama, dok lokalne tvrtke planiraju razviti jeftinije alternative litij-ionskim baterijama.
Kompaktni automobil s pet sjedala, Hua Xianzi, zajednički su razvili HiNa Battery, visokotehnološka tvrtka povezana s Kineskom akademijom znanosti i lokalnim proizvođačem automobila JAC Group. Napaja ga baterija od 25 KWh s gustoćom energije od 140 Wh/kg što mu daje domet do 250 km s jednim punjenjem, prema lokalnim izvješćima.
Natrijev ion se pojavljuje kao ključna baterijska tehnologija sa značajnim prednostima u pogledu troškova, sigurnosti i održivosti u usporedbi s litij-ionskim. NIB-ovi imaju manju gustoću energije u usporedbi s litij-ionskim, no jaz se smanjuje kako se dizajn baterija i tehnologija materijala nastavljaju poboljšavati. Smanjenje sadržaja litija u EV baterijama pomoglo bi značajnom smanjenju troškova električnih vozila zbog visoke cijene materijala.
Generalni direktor HiNa Battery, Li Shujun, rekao je da je njegova tvrtka fokusirana na razvoj aplikacija za NIB u električnim vozilima i sustavima za pohranu energije (ESS).
Tvrtka sa sjedištem u Liyangu, u posljednjem se desetljeću usredotočila na razvoj i testiranje tehnologije natrijevih iona u mini vozilima, autobusima i sustavima za pohranu energije u domaćinstvima. Tvrtka je prošle dovršila izgradnju prvog svjetskog pogona za masovnu proizvodnju NIB materijala.